Vi hjälper er att nå ut både oadresserat och adresserat
Goda nyheter för dig med handel inom sport & fritid, hemelektronik & vitvaror, möbler & heminredning, dagligvaror och byggvaror & trädgårdsprodukter. En färsk rapport* visar att reklamerbjudanden från er uppskattas när de kommer hem i brevlådan i tryckt form. Och då är det priserbjudanden man vill ha! Detta betyder att adresserad och oadresserad direktreklam tillhör den marknadsföringskanal som effektivast lockar nya kunder till er. De digitala kanalerna är naturligtvis ett komplement men fungerar kanske bättre för relationsskapande reklam som lyfter fram era mjuka konkurrensfördelar.
Så varför inte väcka din mottagare med ett starkt budskap, bra erbjudande, kreativ design och härliga bilder som ger dig ett unikt uttryck? Förutom att vi har gedigen kunskap om tryckkonsten har vi flera spännande tjänsteprodukter som gör dig mer träffsäker och kostnadseffektiv både när det gäller administration och porto, oavsett om du vill göra utskick med eller utan adress.
* Källa: Mottagarmakt 2022
TMG WebAssist klarar DR-kampanjen
Som många av våra kunder vet erbjuder vi projektledning och bokning inkl porto av DR-kampanjer. När nu PostNord tar bort utdelning av ODR std från april 2023 behöver ni inte drabbas av panik. Det återstår fler alternativ på marknaden med exempelvis ibladning i dagspress och andra aktörer som når konsumenternas brevlådor. Vårt eget verktyg WebAssist går att använda på flera sätt och håller ihop hela dr-kampanjen, för alla era enheter eller butiker, oavsett hur många eller hur utspridda ni är eller vem ni väljer som utdelningsaktör.
För er som istället väljer eller vill prova adresserat utskick har vi ett av marknadens skarpaste verktyg – TMG Urval – som kan ta hand om både målgruppsurval, geografiska urval, bokning och porto.