Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Anmäl här >

Electrolux Home – huvudsponsor till Kockarnas Kamp Allstar

31 oktober, 2024
Electrolux Home – huvudsponsor till Kockarnas Kamp Allstar
31 oktober, 2024

Electrolux Home stolt huvudsponsor till Kockarnas Kamp 2024

I Electrolux Homes butiker hittar du bland annat kompletta kök med intuitiva vitvaror, småelsprodukter och köksredskap. Allt designat och noga utvalt för att hjälpa människor till en sund och kreativ matlagning genom att höja både upplevelsen och resultatet. Helt enkelt för att göra matlagning till något roligt och utvecklande.

Taberg Media Group är stolt samarbetspartner till Electrolux Home sedan många år. Vårt bidrag sträcker sig från att tillhandahålla marknadsportal till att göra målgruppsurval för utskick, kampanjhantering, projektledning och tryck av både DR och butiksskyltar som stärker upp exponeringen i deras butiker.

KAMPANJ Electrolux Home
KAMPANJ Electrolux Home
Electrolux Home och Kockarnas kamp
KAMPANJ Electrolux Home
KAMPANJ Electrolux Home

VILKEN HÖST DET KOMMER ATT BLI – ELECTROLUX HOME ÄR STOLT HUVUDSPONSOR TILL DEN TRETTONDE SÄSONGEN AV KOCKARNAS KAMP PÅ TV4!

Det är ingen hemlighet att stjärnkockar väljer det bästa till sin matlagning. Electrolux Home är glada att med detta sponsorskap kunna inspirera Sveriges befolkning med produkterna som de professionella kockarna väljer och som även får dem – och smakerna – att dansa i köket.

Som stolt huvudsponsor till detta populära program ville Electrolux Home så klart samtidigt uppmärksamma detta i alla sina butiker runt om i Sverige. Där har samarbetet med Kockarnas Kamp fått stor närvaro med hjälp av skyltar och exponeringsytor, tillsammans med de charmiga halmbalar som blivit synonyma med tävlingen. 

Till butikskampanjen har TMG tryckt DR, wellsvep, bordsskivor i re-board, affischer och skyltar i olika storlekar som visualiserar kampanjen för kunder i butik. Koncept och design har Think Happy Thoughts tagit fram och Electrolux Home är beställare. Vi tackar för ett roligt uppdrag!

Ja, tack! Jag vill veta mer om retailkoncept.